- Agrární komora ČR
- APIC-AK
- Asociace soukromých zemědělců
- Český statistický úřad
- Evropská unie
- Min. pro místní rozvoj
- Min. zemědělství
- Min. životního prostředí
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Registr poradců Mze
- Sbírka zákonů
- Státní správa
- Státní zem. interv. fond
- ÚHÚL
- Vláda ČR
- Zemědělský svaz
- Zlínský kraj
- 12. září 2017:
Jurečka: Škody na plodinách kvůli suchu jsou až 7,7 miliardy Kč
Škody způsobené suchem na obilovinách, řepce, trvalých ... více - 31. červenec 2017:
Zpráva SVS k výskytu moru prasat k 31.7.
"Počet nalezených uhynulých divokých prasat ve Zlínské ... více - 13. červen 2017:
SZIF přijal přes 30 tisíc Jednotných žádostí 2017
Státní zemědělský intervenční fond přináší s ... více
Obchodní řetězec zvyšuje cenu mléka
Společnost Marks & Spencer se snaží o zvýšení ceny mléka a masa pro prvovýrobce.
Anglický řetězec supermarketů Marks & Spencer odstartoval nedávno cenovou ofenzivu, která by měla směřovat ke zvýšení cen mléka, hovězího a jehněčího masa a zajistit tak prvovýrobcům větší zisk.
V únoru došlo ke zvýšení ceny za mléko pro dodavatele o 1,14 eurocentu na celkovou hodnotu 32,10 eurocentu za litr. Touto cenou se zmíněná obchodní společnost vyhoupla na špici plátců v Anglii.
Pomocí cenové ofenzivy chce Marks & Spencer zlepšit vzájemné kontakty s prvovýrobci tak, aby bylo možné cíleně zareagovat na přání zákazníků.
K této strategii patří také transparentní forma tvorby cen, která by měla zohledňovat a zakalkulovat všechny pohyby na trzích s těmito komoditami, náklady na krmení, hnojení a energii vznikající u prvovýrobců.
Top Agrar, März 2007, č. 3, s. R 2
Zdroj: ÚZPI