- Agrární komora ČR
- APIC-AK
- Asociace soukromých zemědělců
- Český statistický úřad
- Evropská unie
- Min. pro místní rozvoj
- Min. zemědělství
- Min. životního prostředí
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Registr poradců Mze
- Sbírka zákonů
- Státní správa
- Státní zem. interv. fond
- ÚHÚL
- Vláda ČR
- Zemědělský svaz
- Zlínský kraj
- 12. září 2017:
Jurečka: Škody na plodinách kvůli suchu jsou až 7,7 miliardy Kč
Škody způsobené suchem na obilovinách, řepce, trvalých ... více - 31. červenec 2017:
Zpráva SVS k výskytu moru prasat k 31.7.
"Počet nalezených uhynulých divokých prasat ve Zlínské ... více - 13. červen 2017:
SZIF přijal přes 30 tisíc Jednotných žádostí 2017
Státní zemědělský intervenční fond přináší s ... více
Kategorie výrobek KLASA v soutěži HIT časopisu Moderní obchod 2007 již zná svého vítěze
Anketa časopisu Moderní obchod se snaží odkrýt otázku, kterou si obchodníci často kladou - jak poznat, jestli si spotřebitelé nový výrobek oblíbí či nikoliv? Proto časopis Moderní obchod vytvořil anketu, ve které obchodníci každoročně hodnotí úspěch výrobků uvedených v posledním roce.
Do ankety mohli dodavatelé přihlásit nové produkty uvedené na trh v období od 1. června 2006 do 31. května 2007. Hlavními hodnotícími kritérii byl zájem spotřebitelů o nový výrobek, podpora prodeje, výše marže, růst obratu a obrátkovost. O úspěchu přihlášených produktů rozhodla porota složená ze zástupců obchodních sítí Ahold ČR, ENAPO obchodní, Globus ČR, Jednota České Budějovice, Jednota Kaplice, Maloobchodní síť Bala, Maloobchodní síť Brněnka, ROSA market a SPAR Česká obchodní společnost.
Ocenění je udíleno ve 21 kategoriích. Jednou z nich je kategorie Výrobky se značkou KLASA, ve které zvítězil salám Křemešník od Kosteleckých uzenin. Díky dlouhé době zrání má tento výrobek svoji specifickou ničím nezaměnitelnou chuť, kterou podtrhuje jemná vrstva potravinářské plísně na povrchu salámu. Do soutěže se letos přihlásili držitelé značky KLASA převážně v kategorii maso a masné výrobky, jeden výrobce minerálních vod a jeden výrobce cukrovinek.
Zdroj: SZIF
Ankety HIT časopisu Moderní obchod 2007 se účastnili tito držitelé značky KLASA:
Carla spol. s.r.o - Laguna
Hanácká kyselka, s.r.o.
Hanácká ProVital Černý bez s citronem
Hanácká ProVital Limetka
Kostelecké uzeniny a.s.
Kostelecká Vysočina
Křemešník
Masokombinát Plzeň, s.r.o.
Cikánský šál
Královská šunka
Pražská šunka Schneider
Veseko, a.s.
Kuřecí maso šenovské
Krůtí maso s vejci
O národní značce kvality KLASA Národní značku kvality KLASA uděluje kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Tuto prestižní značku spravuje od počátku roku 2004 Samostatné oddělení pro marketing Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF). Začátkem prosince 2007 mohli nalézt spotřebitelé národní známku kvality KLASA na obalech celkem 1413 potravinářských výrobků od 210 výrobců. Další informace o národní značce kvality KLASA a kompletní seznam všech oceněných produktů jsou dostupné na internetových stránkách Státního zemědělského intervenčního fondu www.szif.cz v rubrice Propagace kvalitních potravin a na stránkách www.eklasa.cz.
Zdroj: SZIF