Portál KIS

Anketa
Zaslouží si zemědělci daňovou úlevu v podobě tzv. zelené nafty, tak jako většina zemí v EU?
Hlasovalo 35101 lidí


Milan Hebnar, 11. červenec 2006
Unilever získal portfolio zmrzlinových značek Alimy

 

Unilever získal portfolio zmrzlinových značek Alimy

Autor: PK ČR, Unilever ČR

Datum: 11. 07. 2006

Společnost Unilever s potěšením oznamuje, že se dohodl se společností ALIMA značková potravina, a.s. na odkoupení portfolia zmrzlinových značek včetně značky Míša. Obchod se zaměřuje na převod obchodních značek. Unilever bude dále investovat do rozvoje značky a hledat také nové příležitosti pro vývoz Míši na evropské trhy, protože má velkou důvěru v růstový potenciál Míši.

Unilever odkoupil od Alimy zmrzlinové značky jako je například Míša, Nanuk, Eskymo, Pierot, Terno nebo Táboráček. Unilever bude dále tyto značky prodávat a stavět na jejich současných silných stránkách.

Nejdůležitější značkou je Míša, která patří mezi nejprodávanější zmrzlinové značky v České republice, a na českém trhu bude nadále k dostání beze změn složení či chuti.

Se získaným portfoliem značek bude Unilever moci v České a Slovenské republice expandovat do nových segmentů trhu.

Unilever a jeho značka Algida je na českém trhu zastoupena ve třech kategoriích: impulsní zmrzliny (zmrzlinové výrobky na dřívku) – se značkami Magnum, Cornetto, Chuť léta, Nogger, Twister nebo speciály pro děti jako je Pribináček, Kolorki atd. V kategorii zmrzlin pro domácí konzumaci jsou výrobky značek  Carte d´Or, Vienetta a také tradiční “polárkový dort”. Algida je rovněž přítomna v segmentu HoReCa, kde nabízí pro veřejné stravování vysoce kvalitní zmrzlinové výrobky.

logo-Unilever.gif [5.50 KB]


Hodnocení 1 | 2 | 3 | 4 | 5 => průměr 445
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář