Odkazy
- Agrární komora ČR
- APIC-AK
- Asociace soukromých zemědělců
- Český statistický úřad
- Evropská unie
- Min. pro místní rozvoj
- Min. zemědělství
- Min. životního prostředí
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Registr poradců Mze
- Sbírka zákonů
- Státní správa
- Státní zem. interv. fond
- ÚHÚL
- Vláda ČR
- Zemědělský svaz
- Zlínský kraj
Aktuality
- 12. září 2017:
Jurečka: Škody na plodinách kvůli suchu jsou až 7,7 miliardy Kč
Škody způsobené suchem na obilovinách, řepce, trvalých ... více - 31. červenec 2017:
Zpráva SVS k výskytu moru prasat k 31.7.
"Počet nalezených uhynulých divokých prasat ve Zlínské ... více - 13. červen 2017:
SZIF přijal přes 30 tisíc Jednotných žádostí 2017
Státní zemědělský intervenční fond přináší s ... více
Jana Brázdilová, 10. listopad 2006
Moravská jantarová stezka – největší krajský projekt cestovního ruchu startuje
Moravská jantarová stezka – největší krajský projekt cestovního ruchu startuje
ZLÍN – Zlínský kraj bude realizovat první velký produkt cestovního ruchu v regionu – Moravskou jantarovou stezku. Získá na ni dotaci téměř sedm milionů korun z fondů Evropské unie.
„Moravská jantarová stezka je nadregionálním produktem. To znamená, že obsáhne svým záběrem celou Moravu, od severu až na jih. Důraz ale bude kladen na Zlínský kraj a jeho výrazný potenciál v cestovním ruchu. Nabídkou atraktivit a aktivit, kterými tato oblast podél historicky významné kupecké cesty disponuje, chceme oslovit zejména východní trhy. Zájem máme především o Rusko, pobaltské republiky, Polsko a Slovensko,“ řekl to krajský radní pro cestovní ruch Jindřich Ondruš.
Tvorbě produktu bude předcházet marketingová studie a zjištění nabídky služeb, které Morava zahraničním turistům nabízí. Samotný produkt pak bude postaven tak, aby uspokojil turistu přijíždějícího na Moravu za odpočinkem, poznáním i za aktivně stráveným časem. Hlavními klienty by měli být movitější individuální návštěvníci, rodiny s dětmi a aktivní senioři.
„Náš záměr je, aby většinu času návštěvníci strávili ve Zlínském kraji a formou fakultativních výletů poznávali ostatní oblasti Moravy. Regiony jako Luhačovice, údolí Velkých Karlovic, Rožnovsko, Slovácko a Kroměřížsko mají potenciál na to, aby uspokojily i náročného zahraničního návštěvníka. Zlín jim pak může nabídnou možnost kvalitních nákupů a večerní zábavy. Ve spojení s nabídkou v dalších moravských krajích vznikne produkt svým záběrem a nabídkou v rámci České republiky takřka ojedinělý,“ uvedl Jindřich Ondruš.
Takto vytvořený produkt rovněž koresponduje s aktivitami moravských krajů při vzájemném sbližování v marketingu cestovního ruchu, například při propojování svých veletržních prezentací. Morava a Slezsko tak do budoucna budou stále intenzivněji před návštěvníky vystupovat ve společném zájmu.
Partnery Zlínského kraje v projektu Moravské jantarové stezky jsou město Zlín, Region Slovácko, společnost Adonis a vládní agentura CzechTourism.
S realizací produktu se začne v lednu příštího roku.
6. 11. 2006
Další informace:
Patrik Kamas, tiskový mluvčí
577 043 190, 731 555 104
Tvorbě produktu bude předcházet marketingová studie a zjištění nabídky služeb, které Morava zahraničním turistům nabízí. Samotný produkt pak bude postaven tak, aby uspokojil turistu přijíždějícího na Moravu za odpočinkem, poznáním i za aktivně stráveným časem. Hlavními klienty by měli být movitější individuální návštěvníci, rodiny s dětmi a aktivní senioři.
„Náš záměr je, aby většinu času návštěvníci strávili ve Zlínském kraji a formou fakultativních výletů poznávali ostatní oblasti Moravy. Regiony jako Luhačovice, údolí Velkých Karlovic, Rožnovsko, Slovácko a Kroměřížsko mají potenciál na to, aby uspokojily i náročného zahraničního návštěvníka. Zlín jim pak může nabídnou možnost kvalitních nákupů a večerní zábavy. Ve spojení s nabídkou v dalších moravských krajích vznikne produkt svým záběrem a nabídkou v rámci České republiky takřka ojedinělý,“ uvedl Jindřich Ondruš.
Takto vytvořený produkt rovněž koresponduje s aktivitami moravských krajů při vzájemném sbližování v marketingu cestovního ruchu, například při propojování svých veletržních prezentací. Morava a Slezsko tak do budoucna budou stále intenzivněji před návštěvníky vystupovat ve společném zájmu.
Partnery Zlínského kraje v projektu Moravské jantarové stezky jsou město Zlín, Region Slovácko, společnost Adonis a vládní agentura CzechTourism.
S realizací produktu se začne v lednu příštího roku.
6. 11. 2006
Další informace:
Patrik Kamas, tiskový mluvčí
577 043 190, 731 555 104
Hodnocení
=> průměr 457