Portál KIS

Anketa
Zaslouží si zemědělci daňovou úlevu v podobě tzv. zelené nafty, tak jako většina zemí v EU?
Hlasovalo 35101 lidí


Jana Brázdilová, 19. březen 2008
Nadace Partnerství vyhlásila sedmý ročník soutěže s názvem Cesty městy
Nadace Partnerství vyhlásila sedmý ročník soutěže s názvem Cesty městy, která se týká zklidňování dopravy ve městech a obcích České republiky
Své návrhy mohou města a obce podávat do 30. dubna. Generálním partnerem soutěže je společnost Škoda Auto, záštitu nad ní již tradičně drží Ministerstvo dopravy ČR - BESIP

Soutěž propaguje a oceňuje kvalitní a šetrná dopravní řešení realizovaná v České republice, která se mohou stát inspirací pro další obdobné projekty. Města a obce mohou přihlašovat dopravní řešení, která byla realizována v posledních pěti letech.

"Přijímána budou řešení zaměřená na proměny veřejných prostorů měst a obcí, založená především na optimálním uspořádání automobilové, cyklistické a pěší dopravy. Důležitou podmínkou je přitom prokazatelné zvýšení bezpečnosti, zejména pak chodců a cyklistů, a příznivý vliv na životní prostředí v okolí," uvedl Radek Patrný z Nadace Partnerství.

Od roku 2002 byly do soutěže přihlášeny 102 projekty a byly rozděleny finanční prémie v hodnotě téměř 1,8 milionu korun.

"Počínaje letošním ročníkem budeme v soutěži udělovat novou zvláštní cenu, a to radar se signalizací rychlosti projíždějících vozidel. Touto cenou chceme odměnit mimořádné úsilí, které bude mít za výsledek zvýšení bezpečnosti na průtahu obcí, popř. jiné frekventované komunikaci," upřesnil Radek Patrný.

Obce a města mohou své soutěžní projekty přihlašovat nejlépe prostřednictvím elektronického formuláře na adrese www.nadacepartnerstvi.cz/cestymesty. Na stejné adrese jsou také umístěny podrobné soutěžní podmínky a přehled všech soutěžních návrhů z předchozích ročníků včetně fotodokumentace.

Kateřina Urbanová, Nadace Partnerství

Český trh s biopotravinami 2008
  Článek : 72269 ; Vydáno : 18.3. 2008 ; Autor : hol
Green marketing ve spolupráci s Českým a slovenským odborným nakladatelstvím připravují další aktualizované vydání ročenky Český trh s biopotravinami 2008.
Pro vydání ročenky tentokrát došlo ke spojení mediální síly největšího odborného vydavatelství v oblasti obchodu potravin a jedinečného know-how marketingové agentury specializované na trh s biopotravinami . Kromě detailní analýzy českého trhu s biopotravinami, kterou každoročně vypracovává Green marketing, ročenka 2008 přinese aktuální a čerstvé informace, nejdůležitější data o českém i světovém trhu, vývoj spotřeby, přehled největších firem v oboru a výhled na další vývoj v roce 2008 a 2009.
 Z obsahu:
■ Trh s biopotravinami ve světě
■ Zpracování bioproduktů a výroba biopotravin v ČR,
nové produkty na trhu
■ Struktura trhu s biopotravinami v ČR
■ Produktová analýza
■ Maloobchodní prodej biopotravin v ČR
■ Nové trendy ve vývoji produktů
■ Jak správně komunikovat kategorii biopotravin
■ Případové studie (retail, zpracování, dodavatelský řetězec)
■ A letos poprvé přehled českého trhu s bio kosmetikou a výrobky Fair Trade
Autor : Mgr. Světluše Bodoková 
Ročenka bude vydána 1. dubna 2008.
Předběžné objednávky posílejte na Mgr. Toma Václavíka, tom@greenmarketing.cz


Hodnocení => průměr 520
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář